Selecteer een pagina

Klanten

Klantreferenties

Frank Bruurs, directeur Spierings Smart Logistics:

“Ik vind het heel prettig om met Dianne samen te werken. Ze heeft verstand van logistiek en kan mij op dat gebied goede communicatie-adviezen geven en tips aanreiken voor de uitwerking ervan. Al onze tekstuele uitdagingen kan ik bij haar neerleggen. Dianne weet altijd de juiste toon te vinden en geeft enthousiast blijk van een goede verbondenheid met onze SMART HUB. Zij voelt direct aan wat ik bedoel en pikt er de juiste signalen uit om er een fantastisch mooi verhaal van te maken. Voor ons bedrijf en voor mij is dat heel waardevol!”

 

Renee Schellekens, marketing manager Mol Logistics:

“Inmiddels werken we sinds 2018 samen met Dianne en dat bevalt uitstekend. Dianne neemt onder andere onze klantinterviews uit handen, waarbij ze altijd vanuit de samenwerking denkt en schrijft. De gesprekken vertaalt ze in begrijpelijke en fijn leesbare teksten, die we met plezier gebruiken op onze website en social media. Ook is Dianne gewoon een prettig, toegankelijk en professioneel persoon, die je met een gerust hart kunt benaderen voor een mooie tekst.”

Wil Versteijnen, directeur GVT Group of Logistics:

“Dianne is een uitstekende tekstschrijver. Zij weet lastige materie razendsnel om te zetten in tekst die voor je doelgroep begrijpelijk en duidelijk is, in een goed geschreven en fijn leesbaar stuk. Dianne weet zich goed te verplaatsen in de lezer, staat altijd voor je klaar en reageert vlot op vragen. Ze is heel flexibel; als het moet komt ze in weekenden of avonden opdraven. Die mentaliteit past prima bij ons familiebedrijf. Daarnaast is Dianne heel vriendelijk en prettig in de omgang. Ze komt nooit onvoorbereid aan tafel en bijt zich vast in de materie waarover geschreven moet worden. Ze is alert op deadlines, ook als dat buiten haar scope valt.

Als je als bedrijf met je communicatie professioneel voor de dag wilt komen naar je klanten, leveranciers en werknemers, begin dan ook professioneel en schakel Dianne in. Zij ontzorgt je op tekstueel gebied. Daardoor maak je als bedrijf het verschil. Je eerste indruk kun je tenslotte maar één keer achterlaten!”